۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
روند تملیک واحدهای تولیدی در مازندران متوقف شد
معاون استاندار مازندران:

روند تملیک واحدهای تولیدی در مازندران متوقف شد

ساری- خیریان پور، معاون امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: روند تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک ها در استان متوقف شد و شمار واحدهای تملیکی کاهش یافته است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توقف روند تملیک واحدهای تولیدی توسط بانک های استان اظهار داشت: ابتدای سال جاری ۱۸۶ واحد تملیکی در استان وجود داشت و با دایر کردن کمیته ای در شهرک های صنعتی و برگزاری ۳۰ جلسه، شمار واحدهای تملیکی کاهش یافته است.

وی شمار واحدهای کنونی تملیکی را ۶۷ مورد ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۲۱ واحد تملیکی فعال هستند و ۲۸ پرونده واحدهای تملیکی در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

خیریان پور همچنین درباره واحدهای ورشکسته تولیدی نیز گفت: در حال حاضر در استان ۱۰۶ واحد ورشکسته وجود دارد که از این تعداد ۲۰ واحد فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی ورشکسته درباره احیای واحدهای راکد تولیدی نیز گفت: تاکنون ۷۹ واحد تولیدی و صنعتی استان دوباره احیا شد و به تولید بازگشته است.

معاون استاندار مازندران به تولیدات هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: این میزان نیاز استان و کشور را تامین می کند و در این بخش برنامه هایی برای جهش تولید شامل توسعه کشت گلخانه ای مدون شده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۵۲ هکتار کشت گلخانه ای در استان ایجاد شد، توسعه زراعت چوب را از دیگر مولفه های جهش تولید در استان ذکر کرد.

کد خبر: ۷۹٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha