۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کسری بودجه استان کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است
استاندار کرمان:

کسری بودجه استان کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است

کرمان - استاندار کرمان گفت: پیگیری‌های خوبی برای تأمین کسری بودجه استان شده و کسری بودجه کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در یازدهمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه گازرسانی به نقاط مختلف استان کرمان پیشرفت خوبی داشته است، اظهار داشت: ‌در سال جاری استان کرمان یک رکورد در این زمینه داشته است.

وی همچنین بر لزوم ارتباط بین شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدن استان و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تاکید کرد و گفت: ذیل این شرکت‌ها، هلدینگ‌های تخصصی ایجاد شود و ما از توان مالی آنها استفاده کنیم و این اتصال باعث می‌شود تا فعالیت‌های این شرکت‌ها ساماندهی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه دارد، افزود: شرکت‌هایی تخصصی باید ذیل شرکت‌های بزرگ استان تأسیس شده و امورات توسعه‌ای استان را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای تأمین کسری بودجه استان شده و کسری بودجه استان کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است، افزود: در توزیع اعتبارات تعادل برقرار شده و شخصاً این موضوع را پیگیری می‌کنم.

زینی‌وند گفت: در حوزه جذب اعتبارات روستایی از استان آخر به استان اول کشور رسیدیم که جای تقدیر از مدیران استانی دارد و انتظار می‌رود مدیران تلاش کنند تمام سهم اعتبارات خود را در حوزه‌های مختلف جذب کنند.

کد خبر: ۷۹٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha