۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در آذربایجان‌ شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی در آذربایجان‌ شرقی

تبریز- پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: هم‌اکنون هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان نداریم.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاری سایر دستگاه‌ها، این پدیده تاکنون به خوبی مدیریت شده و با مشخص شدن ابعاد کامل آن و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، در روزهای آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواست تا تمام سناریوهای احتمالی پیش رو را ترسیم و مقدمات و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط احتمالی را در زمان مناسب پیش‌بینی و فراهم کنند.

پورمحمدی بر تقویت روحیه و انگیزه کادرهای درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان نیز تأکید کرد و گفت: جامعه پزشکی و پرستاری در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و برای تداوم فعالیت در این عرصه، باید انگیزه خدمت را در آنها تقویت کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از صداوسیمای استان به خاطر اطلاع‌رسانی خوب و آگاه‌سازی مردم نسبت به شیوه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا تشکر کرد و گفت: در حال حاضر با اقدامات رسانه‌ای و تبلیغی صورت گرفته، یک عزم جدی و بسیج همگانی برای رعایت بهداشت فردی و جمعی به وجود آمده است که در پیشگیری از شیوع کرونا مؤثر خواهد بود.

پورمحمدی اضافه کرد: در کنار آموزش اصول بهداشتی و خودمراقبتی که مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدام در مقطع کنونی است، ترویج مشارکت‌های مردمی و داوطلبانه، تقویت فضای همدلی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در مدیریت و مقابله با کرونا نیز باید در اولویت اقدامات رسانه‌ای قرار گیرد.

کد خبر: ۷٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha