۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کالاهای انبار اموال تملیکی استان بوشهر تعیین تکلیف شود
استاندار بوشهر:

کالاهای انبار اموال تملیکی استان بوشهر تعیین تکلیف شود

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر بررسی محتوای کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان گفت: در این راستا کارگروه ضربتی برای تعیین تکلیف کالاها در انبار اموال تملیکی استان بوشهر تشکیل شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با اشاره به ابلاغ مصوب دولت به استان بوشهر مبنی بر جایگزینی شناورها سنتی تجاری و باری به شناورها استاندارد فلزی افزود: در این راستا لازم است با تشکیل جلسات تخصصی با ادارات و سازمان‌های ذیربط، این مصوبه عملیاتی شود.

وی با تاکید بر ثبت انبارها در سامانه تعیین شده گفت: اگر انبار کالایی در سامانه ثبت نشود، نگه‌داری کالا در این انبارها غیرقانونی است و به‌عنوان کالای قاچاق با آن برخورد می‌شود.

گراوند با تاکید بر بررسی محتوای کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان گفت: در این راستا کارگروه ضربتی برای تعیین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان بوشهر تشکیل و زمینه عرضه کالاهایی که مشکلات بهداشتی ندارند به بازار فراهم شود.

وی از تدوین آیین‌نامه ساماندهی کالاهای ته‌لنجی یا ملوانی خبر داد و بیان کرد: این آیین‌نامه در راستای روانسازی تجارت مرزی و فعالیت اقتصادی مرزنشینان تدوین شده که پس از تصویب در هیئت دولت عملیاتی می‌شود.

کد خبر: ۷۹٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha