۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
برف ۱۵ مسیر روستایی در قوچان را مسدود کرد

برف ۱۵ مسیر روستایی در قوچان را مسدود کرد

قوچان- رئیس اداره حمل‌ونقل و راه جاده‌ای شهرستان قوچان گفت: با وجود تلاش راهداران برای بازگشایی راه ها اما بارش سنگین برف ۱۵ مسیر روستایی را مسدود نگاه داشته است.

سهراب عفتی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: نیروهای راهداری برای بازگشایی این مسیر ها در حال تلاش هستند اگرچه اولویت اولیه ما برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای اصلی است.

وی با بیان اینکه با توجه با بارش برف و کولاک از شب گذشته در شهرستان قوچان ۱۵۰۰ تن شن و نمک‌پاشی در جهت بازگشایی و پاک‌سازی مسیرهای اصلی شهرستان انجام شده است افزود:همچنین به علت ادامه‌دار بودن برف و کولاک  تا بعدازظهر شنبه طی چندین مرحله با تلاش ۴۰ نفر از مأموران راهداری ۲۰۰ کیلومتر از مسیرهای اصلی برف‌روبی و پاک‌سازی‌شده است.

رئیس اداره حمل‌ونقل و راه  جاده‌ای شهرستان از بکارگیری ۲۵  دستگاه ماشین راهداری در طول شبانه‌روز جهت پاک‌سازی مسیرهای شهرستان اشاره کرد و گفت: این ماشین‌های راهداری شامل گریدر، نمک‌پاش، سواری راهداری و لودر است که متاسفانه به دلیل فرسودگی و عمر بالا و کمبود تجهیزات این عملیات با تلاش مضاعف ماموران راهداری انجام شد.

وی بابیان اینکه در مسیرهای کوهستانی و ارتفاعات به دلیل کولاک حجم برف به ۳۰ سانتی‌متر رسیده است خاطرنشان کرد: از رانندگان و مسافران تقاضا می‌شود تا با زنجیر چرخ و احتیاط کامل  ترد کرده و حتی المقدور از سفر در این شرایط پر هیز کنند.

وی اطمینان خاطر داد: با این حال در این شرایط جوی مأموران راهداری در طول راه های مواصلاتی مستقر بوده و در صورت نیاز به مسافران در راه مانده و یا گرفتار در برف کمک رسانی م یکنند.

کد خبر: ۷۹٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha