۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
صدور جواز تاسیس منجر به پروانه بهره‌برداری صنعتی در زنجان  ۲۴ درصد رشد دارد
رئیس سازمان صمت زنجان:

صدور جواز تاسیس منجر به پروانه بهره‌برداری صنعتی در زنجان ۲۴ درصد رشد دارد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: صدور جواز تاسیس منجر به پروانه بهره برداری در استان بیش از ۲۴ درصد رشد داشته و این استان در سطح کشور عملکرد بسیار مطلوبی دارد. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید نقشه راه تجارت خارجی در استان تهیه شده است،گفت: در تهیه این نقشه راه اتاق بازرگانی استان همکاری بسیار خوبی داشته است. 

وی اظهار کرد: سه هزار و ۹۹۴ جوار تاسیس و سرمایه گذاری با بیش از پنج هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان در استان زنجان صادر شده است. 

رئیس سازمان صنعت؛معدن و تجارت زنجان گفت: با صدور این تعداد جواز تاسیس برای ۹۹ هزار و ۶۳۵ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است. 

فغفوری با بیان اینکه یک هزار و ۲۶۶ پروانه در استان زنجان فعالیت می کنند،  تاکید کرد: حجم سرمایه گذاری این تعداد پروانه بهره برداری بیش از ۱۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان است. 

وی تصریح کرد: صدور جواز تاسیس منجر به پروانه بهره برداری در استان بیش از ۲۴ درصد رشد داشته است و این استان در سطح کشور عملکرد بسیار مطلوبی دارد. 

رئیس سازمان صنعت؛معدن و تجارت زنجان گفت: طی ۱۱ ماه امسال واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است. 

فغفوری افزود: ۲.۱۳ درصد از مجموع پروانه‌های صنعتی و ۲.۳ درصد از مجموع حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان است. 

وی یاد آور شد: در این میان ۲.۲ درصد از مجموع اشتغال صنعتی کشور و سه  درصد از مجموع مجوزهای تاسیس کشور متعلق به استان زنجان می باشد و این استان در بخش صنعت جایگاه خوبی در کشور دارد. 

کد خبر: ۷۸٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha