۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تمامی استان‌ها مازاد تولید مرغ دارند
معاون وزیر صمت خبر داد

تمامی استان‌ها مازاد تولید مرغ دارند

تبریز- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر همت این وزارتخانه برای تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز از کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تمامی استان‌ها مازاد تولید مرغ دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، عباس تابش در تبریز گفت: مردم هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تامین نیازهای شب عید به فکر ماه مبارک رمضان نیز هستیم، گفت: طی روزهای آتی شاهد بازگشت ثبات به بازار و کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی خواهیم بود.

تابش سپس با انتقاد از مرغداری هایی که نهاده دریافت کرده اند ولی گوشت مرغ تحویل نمی دهند، گفت: واحدهایی که نهاده دریافت می‌کنند باید مطابق با سهم دریافتی خود گوشت مرغ به مردم تحویل دهند.

معاون وزیر صمت با اشاره به برخورد با واحدهای مرغداری متخلف گفت: واحدی که مرغ تحویل مردم نمی دهند به عنوان اخلال‌گر اقتصادی معرفی شده و با وی برخورد می شود.

تابش با تاکید بر اینکه مرغ در تمامی استان ها مازاد نیاز تولید می شود، گفت: همکاری بیشتر وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت و معدن باعث بهبود روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم می شود.

کد خبر: ۷۸٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha