۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
پوشش اینترنت تلفن همراه در روستاهای همدان ارتقاء می‌یابد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پوشش اینترنت تلفن همراه در روستاهای همدان ارتقاء می‌یابد

همدان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شرایط گردشگر پذیری همدان باید مشکلات تلفن همراه در روستاهای این استان برطرف و پوشش اینترنت آن ارتقا ‌یابد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، محمد آذری جهرمی شامگاه شنبه در جلسه کنترل پروژه طرح های واگذاری اینترنت به روستاهایی استان همدان (طرح USO) گفت: همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه باید تمام سایت های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستاهای همدان بهره برداری شود.

وی گفت: دستگاه های اجرایی از جمله جهاد و راه و شهرسازی و منابع طبیعی باید برای بهره برداری از این طرح ها همکاری کنند.

جهرمی با اشاره به آب و هوای مناسب همدان گفت: با توجه به شرایط گردشگری این استان باید مشکلات اینترنت تلفن همراه در روستاها بر طرف شود چراکه گردشگر اینترنت همراه می خواهد و ما باید پوشش اینترنت تلفن همراه را در این استان ارتقا دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: به منظور توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه در روستاهای استان همدان بیش از ۱۰۰ سایت باید به روز رسانی شود ضمن اینکه راه اندازی ۱۵ سایت جدید هم در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: بر اساس تفاهمنامه صورت گرفته شرکت ایرانسل هفت سایت پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاهای استان همدان راه اندازی می کند.

جهرمی تاکید کرد: با بهره برداری از این سایت ها مجموع پوشش اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه در استان همدان به بیش از ۹۰ درصد می رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم ها مشکلاتی را در راه اندازی تجهیزات شبکه تلفن همراه ایجاد کرد، گفت: شبکه پست در استان همدان باید توسعه یابد.

کد خبر: ۷۸٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha