۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تخصیص ۷۷ میلیارد تومان برای اضافه کار کارکنان دولت در مازندران
رئیس مدیریت و برنامه ریزی مازندران خبر داد

تخصیص ۷۷ میلیارد تومان برای اضافه کار کارکنان دولت در مازندران

ساری- غلامی راد، رئیس مدیریت و برنامه ریزی مازندران از تخصیص ۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای اضافه کار و اقلام رفاهی کارکنان دولت در استان خبر داد.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شناسایی ۴۸ پروژه اقتصادی برای بهبود کسب و کار در استان اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های اقتصادی، گردشگری، صنعتی و کشاورزی در دست اجرا است.

وی به محدودیت زمین صنعتی در استان اشاره و بر لزوم توسعه محدوده های صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: محدودیت استقرار صنایع بزرگ در شهرک های صنعتی استان برطرف شده است و این واحدها می توانند در خارج از شهرک های صنعتی دایر شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به افزایش ۵۰ درصدی حقوق در سال گذشته و محدودیت هایی که در پرداخت اقلام رفاهی و اضافه کار داشتیم، ۷۷ میلیارد تومان برای تامین حقوق و مزایا در روزهای اخیر تخصیص و ابلاغ شده است.

غلامی راد درباره پروژه های در دست اجرا نیز گفت: برای پروژه های ورزشی، عمرانی و بیمارستانی در استان نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: امسال شرایط سختی بودجه ای داشتیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ وضعیت بودجه ای دولت بهتر شود.

کد خبر: ۷۸٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha