۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کمبود مرغ نداریم| اختلال در توزیع محصول با رفتار هیجانی مردم
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمبود مرغ نداریم| اختلال در توزیع محصول با رفتار هیجانی مردم

اصفهان- طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمبود مرغ در بازار نداریم، گفت: مردم برای مدیریت بازار، باید رفتارهای هیجانی خود را کنترل کنند.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به التهابت موجود در بازار مرغ در کشور اظهار داشت: خوشبختانه در استان اصفهان این امر مدیریت شده است و کمتر با این چالش رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه در کشور در زمینه تولید و تامین کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نیستیم، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که عمده دلیل وضعیت کنونی چالش‌های موجود در توزیع کالاها است.

لزوم هماهنگی وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای مدیریت بازار
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت از وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس نیز افزود:  وزیر صمت نیز دلیل اصلی چالش نوسانات قیمت مرغ، میوه و دیگر کالاهای اساسی در بازار را ایرادات موجود در نظام توزیع اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ناهمانگی در توزیع کالاهای اساسی به ناهماهنگی بین دو وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی بر می‌گردد، گفت: در این زمینه از هر دو وزارت خانه درخواست داشته‌ایم در این زمینه هماهنگی بیشتری داشته باشند.

همانند روزهای عادی مرغ بخرید
طغیانی در ادامه با بیان اینکه رفتارهای هیجانی شهروندان نیز در هدایت بازار تاثیر بسزایی دارد، اضافه کرد: چنانچه شهروندان با همان روال عادی تقاضا کنند می توان مشکلات را برطرف کرد اما اینکه بخواهند صف را طولانی‌تر کنند شرایط به همین گونه خواهد ماند.

وی ادامه داد: شهروندان این روزها سه برابر شرایط عادی تقاضای خرید مرغ دارند که این امر شایسته نیست و بهتر است همانند گذشته در بازار تقاضا ایجاد شود.

کد خبر: ۷۸٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha