۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۱۹۰ پرونده به مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان ارجاع شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۹۰ پرونده به مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان ارجاع شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: ۱۹۰ پرونده به مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه‌گذاری استان ارجاع شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری استان زنجان از اول آبان ماه در استان فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: از زمان فعالیت تاکنون۱۹۰ پرونده به مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح سرمایه گذاری در استان ارسال شده است.  

وی اظهار کرد: در این میان  ۱۵ جلسه برگزار شده که ۱۱۹ مصوبه داشته و ۸۴ درصد مصوبات هم اجرا شده و ۱۳مصوبه هم در دست اجرا است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: اولویت بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این مرکز به ترتیب با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح استانی خواهد بود.

فغفوری تاکید کرد: همچنین در سطح ملی و بعد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها مشکلات واحدهای تولیدی بررسی می شود. 

وی افزود: در سال جهش تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی مقرر شد مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استان‌ها راه اندازی شود. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: رسیدگی سریع و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی توسط دستگاه‌های اجرایی هم از اهداف مهم مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی است. 

فغفوری گفت: مرکز فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری و در راستای جهش تولید فعالیت می کند.

کد خبر: ۷۸٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha