۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
 مردم در صورت مشاهده فروش اجباری کالا گزارش دهند
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران:

مردم در صورت مشاهده فروش اجباری کالا گزارش دهند

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان، اظهار کرد: برای این ماه طرحی ویژه داریم و ممکن است طرح نوروزی تا ماه مبارک ادامه یابد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی ادامه داد: دو روز گذشته رسما کار را شروع کردیم و امسال علاوه بر کرونا با مسائلی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کرونا بخش اعظم انرژی تعزیرات برای رسیدگی به بازار را می‌گیرد، ادامه داد: بخشی از فعالیت ما به کالاهای سلامت محور مربوط است و مابقی مسائل را به کالاهای مورد نیاز شب عید اختصاص می‌دهیم.

اسفنانی گفت: صبح و بعد از ظهرگشت‌های ویژه داریم و ناوگان خود را تجهیز کرده‌ایم تا تعدادگشت‌ها را به حداقل دو برابر سال آتی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه امسال با گرانی مرغ و میوه روبرو هستیم، ادامه داد: گلایه درباره روغن در باب کمبود است.

اسفنانی افزود: استعداد برخی متخلفین کشور در ارتکاب جرم جالب است و به محض اینکه احساس کنند موقعیت فراهم شده تا مردم را در مضیقه قرار دهند، کالایی دیگر را به مردم تحمیل می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران به رادیو گفت‌وگو، گفت: مردم در صورت مشاهده فروش اجباری مراتب را گزارش دهند.

اسفنانی یادآور شد: امسال بنا را بر این گذاشتیم تا کالاهایی نظیر مرغ و گوشت و میوه را از مبدأ تا مقصد پیگیری کنیم و تخلفات محتمل را بررسی نماییم.

وی ادامه داد: امروز به اتفاق وزیر کشاورزی در یکی از میادین تره بار شرق تهران حاضر شدیم و خوشبختانه شاهد وفور عرضه مرغ بودیم و امیدوارم روزهای آتی این روند ادامه یابد.

اسفنانی همچنین از وجود شعب سیار تعزیرات در میادین تره بار و نه مغازه‌های عادی سطح شهر، خبر داد و تاکید کرد حکم قضایی در همان مکان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ادغام شد که در این رویه، بخشی از کار نابود شده یا کم دیده شد و در این راستا شهرسازی بطور کامل نادیده گرفته شد.

اسفنانی به معضل گرانی مسکن اشاره کرد و گفت: تمام توان وزرای جدید روی بحث راه بود که موفقیت‌هایی داشتیم.

وی ادامه داد: در شهر تهران بنا بود آئین نامه و مصوبه‌ای مدون تصویب شود تا مشخص گردد مبنای قیمت گذاری فروش و اجاره مسکن چیست!

اسفنانی گفت: این مسئله عملیاتی نشد و لذا مبنایی برای قیمت گذاری و ورود تعزیرات وجود ندارد.

وی یادآور شد: سال گذشته دولت مصوبه‌ای گذراند که افزایش قیمت بیش از ۲۵درصد شدنی نیست و تا زمانی که مصوبه جدید نیاید، ‌ای مسئله مبنای کار ماست.

کد خبر: ۷۸٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha