۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
مشکلی در تامین گوشت مرغ بازار کرمانشاه وجود ندارد
معاون جهاد کشاورزی کرمانشاه:

مشکلی در تامین گوشت مرغ بازار کرمانشاه وجود ندارد

کرمانشاه- معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکلی در تامین گوشت مرغ بازار کرمانشاه وجود ندارد، گفت: قیمت و عرضه گوشت مرغ در بازار کنترل می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، اسماعیل پرویزی فر با اشاره به اینکه در روزهای آینده تلاش می شود با جایگزینی یکی از اتحادیه های تحت نظر مجمع امور صنفی  و حذف واسطه ها، از زمان خرید تا تحویل مرغ به مرغداری ها موضوع عرضه رصد ‌شود، افزود: این اقدام به منظور کاهش تخلفات، عرضه مناسب و به اندازه مرغ و توزیع با نرخ مصوب صورت می گیرد.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: در بهمن ماه امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار جوجه ریزی صورت گرفته است که با این میزان جوجه ریزی ۶ هزار تن گوشت مرغ تولید و راهی بازار مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان گوشت تولیدی نسبت به ماه پیش از آن  یک هزار تن بیشتر شده است، افزود: مشکلی در تامین گوشت مرغ وجود  ندارد.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت بازار را کنترل می‌کند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف موارد را با سامانه‌ ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر: ۷۸٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha