۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
 دولت آئین‌نامه اخذ مالیات از کسب‌وکارهای مجازی را تهیه کند
عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

دولت آئین‌نامه اخذ مالیات از کسب‌وکارهای مجازی را تهیه کند

طاهری، عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: قرار بر این شده که دولت آئین نامه اجرایی مصوبه اخذ مالیات از صفحه های مجازی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور را تهیه و ابلاغ کند.

به گزارش بازار، مصطفی طاهری، عضو کمیسیون تلفیق و صنایع مجلس شورای اسلامی در برنامه «گفتگوی اقتصادی» درمورد مصوبه اخیر مجلس مبنی بر لزوم اخذ مالیات از صفحه های مجازی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور گفت: این مصوبه کارشناسانه بود اما جزئیات زیادی دارد که باید در آئین نامه دولت لحاظ شود.

وی افزود: قرار بر این شده که دولت آئین نامه اجرایی آن را تهیه و ابلاغ کند و مجلس فقط با این مصوبه مسیری را باز کرده تا دولت با ارائه پیشنهادات خود، این امر مهم را محقق کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهارکرد: ما به دلیل اینکه در ابتدای کار هستیم فعلاً ۵۰۰ هزار دنبال کننده را مطرح کردیم تا موارد درشت شناسایی شوند و کسب و کارهای کوچک تر فعلا شامل این مصوبه نمی شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما برای کسب وکارهای تبلیغی در فضای مجازی، قانونی نداشتیم گفت: امروز دیگر هیچ فرقی بین فعالیت دیجیتال و مجازی و حقیقی وجود ندارد و مهم گردش مالی است که البته هنوز در برخی موارد زیرساخت های لازم برای آن فراهم نشده است.

کد خبر: ۷۸٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha