۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
واحدهای صنفی متخلف همدان ۲۵ میلیارد تومان جریمه شدند
معاون استاندار همدان:

واحدهای صنفی متخلف همدان ۲۵ میلیارد تومان جریمه شدند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از جریمه ۲۵ میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف در استان همدان خبر داد و گفت: روند بازرسی و نظارت بر عملکرد کسبه و بازاریان با هدف ایجاد ثبات قیمت ها و رفاه شهروندان در روزهای پایانی سال با قوت و جدیت بیشتر دنبال می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان ظاهر پورمجاهد اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ۱۱ هزار و ۹۲۴ پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون برای کسبه و بازاریان متخلف استان همدان تشکیل شده که هشت هزار و ۵۳۸ پرونده آن منجر به محکومیت و صدور حکم پرداخت جریمه ۲۵ میلیارد تومانی متخلفان شده است.

وی افزود: عمده تخلف ها مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است که در جریان نظارت و بازرسی بر فعالیت های کسبه و بازاریان استان همدان شناسایی و منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: سه هزار و ۷۳۱ مورد شکایت نیز تا پایان بهمن ماه در سامانه ۱۲۴ گزارش و ثبت شده که موارد اعلامی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بررسی و رسیدگی شده است.

وی به توزیع مستمر اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت مرغ و روغن در استان همدان اشاره کرد و افزود: اسفندماه امسال روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در سطح استان توزیع شده که این روند تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

پورمجاهد عنوان کرد: با جذب سهمیه استان و عرضه مداوم روغن مایع و جامد در فروشگاه ها و واحدهای توزیع شاهد فروکش کردن تب خرید روغن هستیم و چنانچه مردم از خرید مازاد بر نیازشان پرهیز کنند، هیچ کمبودی دراین زمینه نخواهیم داشت.

کد خبر: ۷۸٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha