۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد تخصیص می‌یابد
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد تخصیص می‌یابد

اردبیل - نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده، پیش‌ازظهر دوشنبه در بازدید وزیر صمت از شهرک صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات و نیز قرارگیری در جریان وضعیت موجود واحدهای صنعتی از اهم مواردی است که مورد توجه قرار گرفته است و باید برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه مبنای کار باشد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد تخصیص می‌یابد و سرمایه‌گذاران می‌توانند از بسته‌های حمایتی و تشویقی بهره‌مند شوند که این مسئله به نوبه خود در ایجاد رغبت در بین سرمایه‌گذاران می‌تواند مؤثر واقع شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با برخی مشکلات در راه‌اندازی شهرک و ناحیه صنعتی اصلاندوز مواجهیم که نیاز است در این زمینه اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های زیربنایی اختصاص یابد تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی خواسته‌های خود را محقق کنیم.

جهانگیرزاده ادامه داد: تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی شهرک مرزی مشترک ایران و آذربایجان در پارس‌آباد نیز در دستور کار است که درصدد هستیم از سال آینده مقدمات احداث این شهرک مرزی مشترک را فراهم کرده و برای تحقق اهداف مورد نظر گام برداریم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای ایجاد طرح‌های توسعه‌ای در بخش صنعت و معدن به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرده و فضای مناسبی برای توسعه صنعتی محقق کنیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۷۸٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha