۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
زنجیره تولید، تامین و مصرف کالا مدیریت شود
رئیس قوه قضاییه:

زنجیره تولید، تامین و مصرف کالا مدیریت شود

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: آنچه بسیار ضروری است این است که باید به ویژه درباره کالاهای مورد نیاز مردم؛ زنجیره تولید، تامین و مصرف کالا به خوبی مدیریت شود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سخنانی که رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری در این باره فرمودند، افزود: آنچه امروز در قالب گزارش‌های مردمی از جمله در سفرهای استانی به دست ما می‌رسد و گزارش‌هایی که در بخش‌های خبری مختلف سازمان صدا و سیما پخش می‌شود، همه حکایت از این دارد که امروز هم تولیدکننده، هم مصرف کننده و هم توزیع کننده کالا همه ناراضی هستند.

رئیس دستگاه قضا گفت: این قابل قبول نیست که با مدیریت نادرست شرایط به گونه‌ای شود که دلال‌ها بتوانند همه چیز را در این میان به دست بگیرند و قطعا در صورت اعمال مدیریت صحیح رفع این نارسایی مسئله دست یافتنی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: سازمان‌های مسئول در این عرصه که حمایت از روند تولید تا مصرف را برعهده دارند، باید برای رفع این مشکل تلاش کنند.
وی افزود: دستگاه قضا برای همکاری با دستگاه‌های مسئول به نحوی که بتوانند به ویژه در روزهای قبل از عید نوروز دسترسی مردم را به کالاهای اساسی تسهیل کنند، برای همکاری آمادگی کامل دارد.

کد خبر: ۷۸٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha