۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
میوه‌هایی که کام مردم را تلخ کرده است/ تداوم گرانی‌ها در بازار همدان
فیلم استان‌ها؛

میوه‌هایی که کام مردم را تلخ کرده است/ تداوم گرانی‌ها در بازار همدان

همدان - این روزها گرانی میوه و مواد غذایی در کنار درآمد پایین به دغدغه مردم همدان تبدیل شده زیرا امسال قیمت میوه‌ها به ‌قدری بالاست که خانواده‌های بسیاری توان خرید آن را ندارند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ جمعه گذشته رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم درختکاری با ابراز ناخرسندی از گرانی‌ها و مشکلات معیشتی عنوان کردند این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است؛ البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب دلالها و واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‌رسد.

ایشان با تأکید بر اینکه مسئولان باید مشکل معیشتی و گرانی را حل کنند گفتند این مشکلات، همه راه‌حل دارد و بارها در جلسات متعدد این نکات را تذکر داده و راه‌حل‌های مورد نظر کارشناسان را به مسئولان گفته‌ایم.

واقعیت همان چیزی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند به نحوی که این روزها گرانی میوه و مواد غذایی در کنار درآمد پایین به دغدغه مردم همدان تبدیل شده زیرا امسال قیمت میوه‌ها به ‌قدری بالاست که خانواده‌های بسیاری توان خرید آن را ندارند.

نرخ بیشتر میوه‌های موجود در بازار همدان بالاست و این گرانی غیر منطقی قدرت خرید اقشار متوسط و ضعیف جامعه را به شدت کاهش داده است.

کد خبر: ۷۷٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha