۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار/ آغوش باز دروازه ملل به روی ۱۷۰ هیات داخلی و خارجی
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار/ آغوش باز دروازه ملل به روی ۱۷۰ هیات داخلی و خارجی

چابهار - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک بندر چابهار و اهمیت و جایگاه ویژه این بندر در مبادلات ایران با سایر کشورهای منطقه از ابتدای امسال ۱۷۰ هیأت متشکل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مقام های کشوری و لشکری از این بندر بزرگ اقیانوسی بازدید کردند.

وی با اشاره به مزیت دسترسی بندر چابهار به آب های آزاد بین المللی و گرایش بخش خصوصی داخلی و خارجی به حضور در این بندر اظهار کرد: این بازدیدها به ارائه ۵۳ درخواست سرمایه گذاری و انعقاد ۷ قرارداد به ارزش ۴۰۸ میلیارد تومان منجر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: از جمله پروژه های سرمایه گذاری امسال این بندر می توان به احداث انبار سرپوشیده با مساحت بیش از ۲۷ هزار متر مربع و ظرفیت سالانه ۷۲۰ هزار تن اشاره کرد.

آقایی ادامه داد: احداث ۲ باب مخازن فرآورده های نفتی در مجموع با مساحت ۳۴ هزار مترمربع و ظرفیت سالانه بیش از ۷۵۰ هزار تن از دیگر قراردهای مهم منعقد شده این اداره کل با سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال ۹۸ است.

کد خبر: ۷٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha