۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سرمایه‌گذاران یزد آماده تأسیس فرودگاه در شهرستان‌ها
استاندار یزد مطرح کرد

سرمایه‌گذاران یزد آماده تأسیس فرودگاه در شهرستان‌ها

یزد- استاندار یزد در حضور معاون اول ریاست جمهوری با بیان اینکه سرمایه‌گذاران این استان برای ایجاد ایرلاین ویژه و فرودگاه در شهرستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، خواستار صدور مجوز در این خصوص از سوی دولت شد.

به گزارش بازار، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز ۱۶ اسفندماه ۹۹ در بیستمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد با بیان اینکه یزد از استان‌های برتر کشور در صنعت، دومین استان معدنی و دومین استان در کشت گلخانه‌ای است، به بالاترین میزان سرمایه‌گذاری در یزد اشاره کرد و گفت: بالاترین میزان صدور جواز تأسیس و واگذاری اراضی مربوط به شهرک‌های صنعتی استان یزد است.

وی گفت: با توجه به آمادگی سرمایه‌گذاران در مرکز استان و شهرستان‌ها، یزد در بخش ارتقای فرودگاه مرکز استان، ایجاد ایرلاین ویژه و نیز ایجاد فرودگاه در برخی شهرستان‌ها درخواست صدور مجوز دارد.

استاندار یزد به دهکده لجستیک و تکمیل خدمات بندرخشک اشاره کرد و گفت: از دیگر پروژه‌های نیازمند مجوز از سوی دولت این دهکده است.

وی افزود: البته صدور مجوز برای تولید ورق‌های فولادی نیز جزو اقدامات توسعه‌ای یزد محسوب می‌شود که استان خواستار صدور مجوز در این مورد از سوی دولت می‌باشد.

طالبی از مشکلات استان تأمین مواد اولیه به ویژه پتروشیمی را نام برد و خواستار تسهیل‌گری در این زمینه از سوی دولت شد.

او همچنین به مشکل تأمین خوراک واحدهای فراوری سنگ آهن و مشکل راه‌اندازی مجدد فولاد میبد، اشاره کرد و تخصیص بودجه برای اجرای طرح‌های بزرگ بزرگراهی، توسعه طرح‌های گردشگری و تبدیل یزد به قطب توریسم درمانی را خواستار شد.

کد خبر: ۷۷٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha