۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
 توزیع ۳۷۹ تن گوشت و مرغ منجمد در گیلان
معاون نظارت سازمان صمت گیلان خبر داد

توزیع ۳۷۹ تن گوشت و مرغ منجمد در گیلان

رشت- معاون نظارت سازمان صمت گیلان گفت: برای تنظیم بازار ۳۰۰ تن مرغ منجمد و ۷۹ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در استان توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، مهدی نقدی گفت: رصد حوزه میوه‌جات، مواد لبنی، آجیل، خشکبار، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و ترمینال‌ها در اولویت طرح تشدید بازرسی نوروزی قرار دارد.

نقدی با بیان اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و ایام عید برگزار می‌شد و افراد می‌توانستند کالاها را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند ابراز داشت: امسال به‌دلیل شیوع کرونا نمایشگاه‌های بهاره تشکیل نمی‌شود.

وی بیان کرد: امسال به جای برگزاری نمایشگاه، فروش فوق‌العاده در قالب جشنواره «هر واحد صنفی یک نمایشگاه» انجام می‌شود در این امر اجباری وجود ندارد و طبق اختیار واحد صنفی انجام می‌شود؛ واحدهای صنفی با کاهش سود می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند.

نقدی گفت: از روز پنجشنبه مورخ ۷ اسفندماه توزیع مرغ در بازار گیلان افزایش یافت و در ۱۰ اسفند به ۳۲۰ تن رسید با تداوم این روند در روزهای آینده نوسانات مرغ در بازار مرتفع می‌شود ۳۰۰ تن مرغ منجمد و ۷۹ تن گوشت منجمد نیز با قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ در استان گیلان ۲۰ و ۴۰۰ تومان بوده و واحدها حق فروش مرغ آزاد را ندارد و در صورت گزارش برخورد صورت می‌گیرد.

نقدی با بیان اینکه تحمیل کالا به مشتری همراه با خرید روغن جرم بوده و برای واحدهای صنفی که اقدام به فروش اجباری می‌کنند پرونده تشکیل می‌شود عنوان داشت: در صورت گزارش این نوع تخلف بازرسان به صورت نامحسوس مورد را بررسی کرده و روند تشکیل پرونده در تعزیرات صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۷۷٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha