۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
جذب ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های آسیب‌دیده از سیل در نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

جذب ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های آسیب‌دیده از سیل در نهاوند

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های روستایی و عشایری نهاوند که در جریان سیل سال گذشته تخریب شده بودند جذب شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیده نهاوند در مجلس، علیرضا شهبازی اظهار کرد: طی دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ۵۵ میلیارد ریال برای بازسازی پل‌های روستایی و عشایری که در جریان سیل سال گذشته تخریب شده بودند جذب شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در جریان سیل فروردین سال ۹۸ پل ارتباطی و بند انحرافی  چند روستا دچار آسیب شده و تردد را برای اهالی روستاهای مذکور مشکل کرده بود بازسازی آنها در دستور کار شهرستان قرار گرفته بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات اختصاص داده شده اشاره کرد و افزود: در جریان سیل سال گذشته پل ارتباطی بین روستاهای گره چغا و چم‌کبود تخریب شد که برای بازسازی آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین برای بازسازی پل ارتباطی احمد آبادعلیا و حسین آباد سرکان نیز مبلع دو میلیارد تومان و برای بازسازی بند انحرافی احمدآباد علیا و اکبرآباد نیز مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت بحران کشور اختصاص داده شد.

شهبازی گفت: با بازسازی این پل‌ها و همچنین بند انحرافی یاد شده علاوه بر حل مشکل تردد اهالی چند روستا ، مشکلات کشاورزان روستایی و عشایر مستقر در منطقه نیز برطرف می‌شود.

کد خبر: ۷۷٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha