۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
هیچگونه نگرانی درباره تأمین میوه شب عید نوروز در بوشهر وجود ندارد
استاندار بوشهر:

هیچگونه نگرانی درباره تأمین میوه شب عید نوروز در بوشهر وجود ندارد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر سازمان صمت با استفاده از مباشران تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و نگرانی وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت با کارشناسان تعزیرات حکومتی حائز اهمیت است چراکه رسیدگی به پرونده‌ها تخلف در زمان کوتاه بسیار اثربخش است.

استاندار بوشهر با اشاره به تعامل بسیار مطلوب صمت، بازرسی و تعزیرات حکومتی در گشت‌های مشترک نظارتی بیان کرد: هدف این گشت‌ها برخورد قاطع با متخلفان و فعالیت آنان در خور تحسین است.

وی، پیگیری برای تامین میوه شب عید مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای تأمین میوه شب عید استان بوشهر سازمان صمت با استفاده از مباشران تاکنون اقدامات خوبی انجام گرفته و نگرانی وجود ندارد.

استاندار بوشهر یکی از محصول مهم استان بوشهر را تولید میگوی پرورشی دانست و افزود: میگوی تولیدی و پرورشی استان بوشهر بیشتر صادر می‌شود که انتظار است فرهنگ مصرف داخلی این آبزی استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بندر بوشهر ظرفیت پهلوگیری کشتی‌های ۳۰ هزار تنی دارد گفت: این بندر از لحاظ زیرساختی شرایط بسیار خوبی برای تردد  کشتی‎‌های تجاری و باری با ظرفیت ۳۰ هزار تن دارد که باید برای رونق  استان بوشهر از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده شود.

کد خبر: ۷۷٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha