۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
محرومیت‌ واحدهای تولیدی در شهرستانهای زنجان زیاد است
استاندار زنجان:

محرومیت‌ واحدهای تولیدی در شهرستانهای زنجان زیاد است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه در شهرستان‌ها محرومیت‌ واحدهای تولیدی زیاد است، گفت: برای رفع موانع تولید این شهرستانها باید تصمیماتی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار بازار،فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل کارخانه سیمان خمسه برگزار شد،گفت: خوشبختانه در سال جهش تولید جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان به خوبی برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: نتایج مصوبات و عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باعث شده تا واحدهای تولیدی و صنعتی با ظرفیت خوبی کار کنند. 

استاندار زنجان گفت: در ایام الله دهه فجر پنج واحد تولیدی و صنعتی با بیش از دو هزار نفر اشتغال در استان به بهره برداری رسید. 

حقیقی تاکید کرد: واحدهای متعددی در استان به چرخه تولید بازگشتند  و این مهم در تثبیت اشتغال استان بسیار موثر بود. 

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در کشور مطرح است، افزود: در شاخص‌های مختلف در رتبه اول تا سوم کشور قرار دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه فولادکاران افق ۷۰ درصد نیاز کشور را در مفتول های فولادی تامین می کند، ابراز داشت: کارخانه نخ تایر صبا نیاز کشور به پارچه جهت تولید کیسه های ایربگ را تامین می کند. 

حقیقی بر لزوم برگزاری جلسه ستاد تسهیل در شهرستان‌های خدابنده، ماه‌نشان و طارم اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌ها محرومیت‌ واحدهای تولیدی زیاد است و باید برای رفع موانع تولید آن‌ها تصمیماتی گرفته شود.

وی بر لزوم رفع مشکل برق و گاز برخی واحدهای تولیدی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: وقتی برق و گاز قطع شود بیشترین آسیب به واحد تولیدی وارد می‌شود. 

کد خبر: ۷۶٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha