۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
پیش‌فروش ۷ محصول ایران‌ خودرو آغاز شد

پیش‌فروش ۷ محصول ایران‌ خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح پیش‌فروش یک ساله هفت محصول خود را از امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ به مدت پنج روز آغاز کرد.

به گزارش بازار، در این طرح خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، سمند LX، پارس بنزینی و پارس TU ۵، سورن‌پلاس و راناپلاس عرضه شده است.

آخرین پیش‌فروش حداکثر یکساله محصولات ایران‌خودرو مربوط به هفت محصول مشابه خودروهای عرضه شده در این مرحله (به‌جز یک مورد، جایگزینی سمند LX در این مرحله به‌جای دناپلاس مرحله قبلی) بوده است که پنجم بهمن اجرا شد.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو، از امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) به مدت سه روز (تا روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند) اجرا می‌شود. مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از مهلت ثبت‌نام و احراز هویت، طبق روال همه طرح‌ها به روش قرعه‌کشی و در حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.  

پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کرده؛ ضمن اینکه برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت‌نام، شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز اختصاص یافته است.

کد خبر: ۷۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha