۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
سد فینسک هزاران میلیارد تومان به مازندران خسارت می‌زند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

سد فینسک هزاران میلیارد تومان به مازندران خسارت می‌زند

ساری- زارعی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با انتقاد از ساخت سد فینسک روی سرشاخه‌های آبی سد شهید رجایی گفت: این سد هزاران میلیارد تومان به کشاورزی و آب در استان خسارت می‌زند.

منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه دولت باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی و شکاف طبقاتی عمیق جامعه باشد، این شکاف طبقاتی عمیق ناشی از سیاست های غلط وخودساخته دولت است.

وی با اظهار اینکه همه باید برابر قانون تسلیم باشیم با انتقاد از وزارت نیرو گفت: این وزارتخانه برابر سئوال کارشناسی نمایندگان استان مازندران درباره سد فینسک بر روی سرشاخه شهید رجایی کوتاهی می کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: با احداث این سد، هزاران میلیارد تومان به کشاورزی، آب شرب و محیط زیست مازندران خسارت وارد می شود وباید جلوی آن را گرفت.

زارعی یادآور شد: طبق نظرات علمی وکارشناسی اجازه انجام کار غیرکارشناسی را نخواهیم داد و باید جلوی ساخت سد فینسک در منطقه گرفته شود.

وی با اشاره به تولید بیش از ۷.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی و باغی در استان اظهار داشت: مازندران در حوزه ملی به عنوان پیشران اقتصادی و توسعه قابلیت دارد و باید چالش های فراروی توسعه استان را رفع کرد.

کد خبر: ۷۶٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha