۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
حضور ۵ کشور اوراسیا با غرفه‌های اختصاصی در نمایشگاه تهران
مجری برگزاری نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران خبر داد

حضور ۵ کشور اوراسیا با غرفه‌های اختصاصی در نمایشگاه تهران

جعفری، مجری برگزاری نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران گفت: پنج کشور عضو اوراسیا با غرفه‌های اختصاصی در نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران حضور می‌یابند.

به گزارش بازار، علیرضا جعفری مجری برگزاری نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران؛ با بیان اینکه اجرایی شدن موافقتنامه تجارت ترجیحی با اوراسیا، گشایش‌های خوبی را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی ایرانی ایجاد کرد افزود: برای اینکه توسعه روابط ایران و اوراسیا، عملیاتی شود و فعالان اقتصادی و صادرکنندگان ایرانی اطلاعات مورد نیاز خود از بازار اوراسیا به دست آورند تصمیم گرفتیم نخستین نمایشگاه اوراسیا در ایران را ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

وی گفت: فعالان اقتصادی، بازرگانان و شرکت‌های توانمند صادراتی ایران نیز در کنار غرفه‌های اختصاصی کشورهای اوراسیا قرار می‌گیرند تا بتواند مذاکرات بسیار خوبی را با هم داشته باشند و بعد از این نمایشگاه نتایج مثبت و مفید آن برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان ایرانی رقم بخورد.

جعفری افزود: همچنین از ده کشور عمان، قطر، ترکیه، چین، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، هند و پاکستان نیز دعوت کردیم که فعالان اقتصادی، صادرکنندگان و واردکنندگان آن‌ها به عنوان بازدیدکننده حضور داشته باشند تا در این نمایشگاه تفاهم‌نامه‌های سه جانبه میان شرکت‌های ایرانی، اوراسیا و ۱۰ کشور مدعو امضا شود.

وی گفت: اگرچه در موافقتنامه تجارت ترجیحی با اوراسیا بر روی ۸۶۲ قلم کالا توافق شده، اما نمایشگاه منوط به ۸۶۲ قلم کالا

نخواهد بود بلکه به صورت عموم است و در بیشتر حوزه‌هایی که فعالان اقتصادی ایرانی، توانمندی‌های صادراتی دارند می‌توانند در قالب غرفه دار و یا بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور یابند.

کد خبر: ۷۵٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha