۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
ممانعت از ورود افراد مبتلا به کرونا به قطارهای مسافری
مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد

ممانعت از ورود افراد مبتلا به کرونا به قطارهای مسافری

رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن از پلمپ و ضدعفونی تمامی کوپه‌های‌ قطارها پس از پیاده شدن مسافران خبر داد و اظهار کرد که پلمپ بار دیگر پس از مسافر گیری و توسط مسافران باز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در شبکه خبر با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط‌های قطارهای مسافری از دیروز (۵ اسفند) اظهار کرد: برای سفرهای ضروری در ۳ مرحله از مسافران استعلام سلامت از وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی گفت: این استعلام یک بار در زمان خرید بلیط انجام شده و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایشات مسافر از فروش بلیط به وی خودداری می‌شود.

رسولی عنوان کرد: یکبار هم در روز سفر این استعلام انجام می‌شود و درصورت بیمار شدن فرد از زمان خرید بلیط تا روز سفر، بلیط وی مسترد خواهد شد.

رسولی گفت: یک بار هم در لحظه سوار شدن فرد به قطار این استعلام انجام خواهد شد و اگر کسی به‌رغم اعلام قبلی مراجعه کرده باشد از سوار شدن وی به قطار جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، موضوع غربالگری، ضد عفونی کردن کامل محیط‌هایی که مردم و همکاران ما با آن‌ها در تماس هستند از جمله ایستگاه‌های قطار و قطارها مورد تاکید بوده است.

وی گفت: تمام کوپه‌های قطارها پس از پیاده شدن مسافران به طور کامل ضدعفونی و پلمپ می‌شوند و پلمپ بار دیگر پس از مسافرگیری و توسط مسافران باز خواهند شد.

معاون وزیر راه  وشهرسازی اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا این سازمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تلاش کرد به کنترل بیماری کمک کند و تاکنون مورد تشویق وزارت بهداشت و اتحادیه بین المللی راه آهن‌های جهان هم قرار گرفته است.

کد خبر: ۷۵٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha