۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مخابرات دنبال افزایش رضایت مشتریان است/ اجرای الگوهای بهینه و متنوع خدمت
مدیرعامل مخابرات ایران خبر داد؛

مخابرات دنبال افزایش رضایت مشتریان است/ اجرای الگوهای بهینه و متنوع خدمت

بوشهر- مدیرعامل مخابرات ایران از اجرای الگوهای بهینه و متنوع خدمت در این شرکت خبر داد و گفت: مخابرات ایران دنبال افزایش رضایت مشتریان است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید سلطانی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان از مخابرات ایران تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های خوبی را داریم.

وی افزایش رضایت مشتریان را یک اصل مهم و اساسی دانست و اضافه کرد: در همین راستا طرح‌های مختلفی ارائه شده است که نتیجه آن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات خواهد بود.

مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به اینکه این طرح‌ها قدرت انتخاب بیشتری را به مشتریان خواهد داد بیان کرد: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می شود برای ما مهم است.

وی از بررسی شاخص‌ها در این طرح به صورت هفتگی خبر داد و تصریح کرد: کارگروه‌هایی در شرکت مخابرات ایران تشکیل می‌شود تا این وضعیت بررسی و طرح‌ها بهبود یابد.

سلطانی از تلاش برای بهبود شاخص های کیفی شبکه از جمله Paket Loss و paye Load Time و Latency و Jitter خبر داد و گفت: شاخص هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰ از دیگر مسائلی است که باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

وی توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه‌های غیرحضوری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود این شاخص‌ها بر اساس نیازها و انتظارات مردم تعریف و اجرا شود.

کد خبر: ۷۵٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha