۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
بخش خصوصی در قهاوند مجتمع کشت و صنعت احداث می کند
فرماندار همدان:

بخش خصوصی در قهاوند مجتمع کشت و صنعت احداث می کند

همدان - فرماندار همدان بابیان اینکه بخش خصوصی بدون اخذ تسهیلات با پیش بینی اولیه ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث مجتمع کشت و صنعت «یاس» را در قهاوند آغاز کرده است، گفت: پیشرفت کار احداث این مجتمع به صورت هفتگی پیگیری می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمد علی محمدی در بازدید از مجتمع کشت و صنعت «یاس» با اشاره به انجام برخی از مراحل اداری مرتبط با تغییر کاربری و مجوزهای این مجموعه در جهاد کشاورزی و امور اراضی گفت: باید ضمن پیگیری سریعتر این مراحل طی صورتجلسه ای هماهنگی لازم به منظور تسریع در ارایه خدمات مورد نیاز این مجموعه انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکل تامین آب و راه دسترسی این مجتمع حل شده است، تاکید کرد: شرکت توزیع برق نیز باید همزمان با طی مراحل ذکر شده نسبت به اجرای خط انتقال برق و تامین برق مورد نیاز مجتمع اقدام کند.

محمدی با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی افزود: مجتمع کشت و صنعت یاس قهاوند یک طرح کشاورزی مدرن شامل زیر بخشهای متعدد تولیدی بخش کشاورزی است که می تواند باعث رونق تولید و اشتغال قابل توجهی در این منطقه شود.

وی یادآور شد: بخش خصوصی بدون اخذ تسهیلات با پیش بینی اولیه ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر در این مجتمع کار خود را آغاز کرده و نیازمند توجه و حمایت از دستگاههای اجرایی ذیربط دارد.

فرماندار همدان تاکید کرد: بصورت هفتگی پیشرفت کار احداث مجتمع کشت و صنعت یاس و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوطه را پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: این مجتمع تا کنون جواز تاسیس پرورش میش داشتی، شتر مرغ، الاغ، سگ زنده یاب و دو واحد گلخانه و موافقت اصولی پرورش ماهیان خاویاری وغورباقه را اخذ و ضمن تجهیز کارگاه عملیات اجرایی را از شهریور ماه سالجاری آغاز کرده است.

کد خبر: ۷۵٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha