۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان/ صنعت گردشگری تقویت می شود
نماینده مردم کرمان و راور:

سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان/ صنعت گردشگری تقویت می شود

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز چهارشنبه در خصوص سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به موقعیت‌های گردشگری استثنایی که در استان وجود دارد امروز قرار است که وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به کرمان سفر و از مراکز تاریخی میراثی و باستانی مرکز این استان بازدید کنند.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که در دستور کار امروز برنامه‌های سفری وزرای گردشگری به کرمان قرار دارد افتتاح موزه طلا و جواهرات کرمان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت بازدید از آثار تاریخی شهر ماهان همچنین بازدید از مجموعه گردشگری شهداد از دیگر برنامه‌های وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا خواهد بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف آشنایی هر چه بیشتر میهمانان خارجی با جاذبه‌های گردشگری استان و حضور آنها در کرمان و به ویژه مرکز استان برگزار شده است.

وی گفت: امیدواریم با پایان یافتن کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی به خصوص کشورهایی مثل ونزوئلا که روابط سیاسی مطلوبی با کشور دارند در استان باشیم.

پور ابراهیمی یادآور شد: از دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا به کرمان سفر کند زیرا موضوع گردشگری در کرمان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در نظر داریم این فراکسیون با ظرفیت‌های گردشگری استان بیشتر آشنا شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دلیل آسیب‌های ناشی از کرونا، به بخش اقتصاد گردشگری آسیب‌های وارد شده که نیازمند به حمایت جدی است لذا امیدوارم با رفع محدودیت‌های کرونایی و حمایت های عملی که از سوی دولت به مجموعه‌های آسیب دیده استان کرمان و همچنین سراسر کشور شاهد خیزش مجدد فعالیت‌های بخش گردشگری که از بخش های مهم اقتصادی کشور است باشیم.

وی ادامه داد: در این شرایط که کشور به سمت کاهش درآمدهای نفتی در حرکت است بخش گردشگری می‌تواند جایگزین خوبی برای این موضوع باشد.

پور ابراهیمی ضمن تقدیر از استان کرمان بابت پیگیری موضوعات اقتصادی گفت: اقدامات خوبی در دستور کار استاندار کرمان در بخش های اقتصادی وجود دارد که از جمله می‌توان به صنعت، کشاورزی، گردشگری و پیگیری‌های استانی و ملی ایشان در راستای ارتقا بهبود شرایط معیشتی استان اشاره کرد.

کد خبر: ۷۵٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha