۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تحقیق و تفحص از وزارت صمت به دلیل بی‌نظمی در تولید و توزیع مصالح ساختمانی کلید خورد
رئیس کمیسیون عمران مجلس به بازار خبر داد:

تحقیق و تفحص از وزارت صمت به دلیل بی‌نظمی در تولید و توزیع مصالح ساختمانی کلید خورد

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان درباره عملکرد ضعیف وزارت صمت پیرو بی‌نظمی در تولید و توزیع مصالح ساختمانی اعم از فولاد و سیمان در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، از تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان درباره عملکرد ضعیف وزارت صمت پیرو بی‌نظمی در تولید و توزیع مصالح ساختمانی اعم از فولاد و سیمان در کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

وی با بیان اینکه وزرات صمت ضعف زیادی در تنظیم مصالح ساختمانی دارد، بیان داشت: عمده مشکلات در این بخش به حوزه فولاد و سیمان بازمی‌گردد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما تقریبا بیش از دوبرابر نیاز کشور سیمان تولید می‌کنیم و این جای تعجب دارد که چرا سیمان در کشور نایاب شده است؟ گفت: در پی نا به سامانی در حوزه سیمان، شاهد تعطیلی بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور هستیم.

رضایی‌کوچی تصریح کرد: البته مشکلات در این بخش به نبود سیمان در کشور منتهی نشده و گرانی و احتکار سیمان هم بخشی عمده‌ای از مشکلات را شکل داده است.

وی تاکید کرد: درحال حاضر بی‌نظمی زیادی در تولید و توزیع مصالح ساختمانی از سوی وزرات صمت وجود دارد که این امر نشان می‌دهد، وزرات صمت این حوزه را رها کرده است و بازار با اراده دلالان می‌چرخد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر سیمان در کشور نایاب شده و قیمت فولاد هم چند برابر شده است، اظهارداشت: با این رویه چطور می‌توان امیدوار به حرکت تولید در کشور بود چراکه بخشی از امر تولید و اشتغال در کشور به حرکت پروژه‌های عمرانی بستگی دارد.

کد خبر: ۷۵٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha