۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
«دلوریان زاده» به سمت رئیس مرکز سرمایه انسانی وزارت اقتصاد منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد

«دلوریان زاده» به سمت رئیس مرکز سرمایه انسانی وزارت اقتصاد منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد علی اکبر دلوریان زاده به سمت رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از شادا، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی علی اکبر دلوریان زاده را به عنوان رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی منصوب کرد. در حکم صادره از سوی دکتر فرهاد دژپسند خطاب به " علی اکبر دلوریان زاده" بر اولویت های برنامه ای مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی چون " تدوین برنامه نیروی انسانی در جهت بهینه سازی ترکیب و توزیع نیروی انسانی و در جهت ارتقاء توانمندی نیروی انسانی وزارتخانه"، "تدوین رنامه جامع آموزشی کارکنان و اجرا و ارزیابی دوره های آموزشی عمومی و تخصصی"، بررسی و انجام مطالعات مستمر در خصوص نارسایی ها و مشکلات مربوط به سیستم ها، فرآیندها و روش های اختصاصی، مشترک و عمومی و برنامه ریزی اصلاح و بهسازی آنها" و " مهندسی مجدد و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و روش های انجام کار" تأکید شده است.

بنا بر این گزارش همچنین، "استقرار برنامه های سنجش میزان بهره وری واحدها در اجرای موارد مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری"، "همکاری با واحدهای ذیربط در جهت ارزیابی و بهبود شاخص های مدیریت عملکرد وزارت متبوع"، " تعیین قیمت تمام شده خدمات و فعالیت های واحدهای ستادی وزارتخانه و اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد" و "پیگیری سایر وظایف و ماموریتها با هماهنگی سازمانهای تابعه و ادارات استانی در امور محوله" از جمله دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد است.
گفتنی است، علی اکبر دلوریان زاده دارای دو مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی مدیریت و برنامه ریزی توسعه" و "مدیریت منابع انسانی" و در حال حاضر نیز دانشجوی مقطع دکتری تخصصی است.

همچنین مدیرکلی امور توسعه منابع انسانی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر کلی آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مدیر کلی امور اداری و پشتیبانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی از جمله مسئولیت های است که در کارنامه شغلی رئیس جدید مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد به چشم می خورد.

کد خبر: ۷٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 0
      تبریک عرض میکنم به مجموعه وزارت اقتصاد از اینکه سعادت داشتن مدیری نمونه،متخصص،مثبت نسیبشان شده است