۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کشف ۶۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان خبر داد:

کشف ۶۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه در زمینه کشف رمز ارزهای دیجیتال غیرمجاز اقدام و از ابتدای سال جاری ۶۲ مزرعه در استان همدان کشف شده است، گفت: از این تعداد ۱۵ مزرعه از دی ماه امسال تاکنون کشف شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی بابیان اینکه در زمینه کشف رمز ارزهای دیجیتال غیرمجاز اقدام و از ابتدای سال جاری ۶۲ مزرعه در استان همدان کشف شده است، گفت: از این تعداد ۱۵ مزرعه از دی ماه امسال تاکنون کشف شده است.

وی از کشف و جمع‌آوری یک هزار و ۴۰۳ ماینر غیرمجاز طی سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۰ ماینر غیرمجاز طی دی ماه کشف شد که کشف این ماینرها چهار میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۶۱ کیلووات ساعت کسر مصرف با مبلغ برآورد انرژی ۳۵ میلیارد و ۳۲ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۱۴ ریال را در پی داشت.

جمشیدی با اشاره به وجود ۲۳ هزار و ۷۳ مشترک فعال معادل ۳.۱ درصد مشترکین برق استان همدان در اپلیکیشن «برق من» گفت: تعداد درخواست‌های مردمی دریافت شده از طریق اپلیکیشن «برق من» از یکم آذر ماه تاکنون ۱۱ هزار و ۹۶۷ درخواست در بخش مشترکین و دو هزار و ۲۲۹ درخواست در بخش بهره‌برداری بوده است.

کد خبر: ۷۵٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha