۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
اصلاح و بازسازی ۶۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهری و روستایی در استان همدان
معاون آبفا همدان خبر داد:

اصلاح و بازسازی ۶۲ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهری و روستایی در استان همدان

همدان - معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از توسعه، اصلاح و بازسازی بیش از ۶۲ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی استان همدان گفت: دربازه زمانی یاد شده بیش از ۵۳ کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی و بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری توسعه، اصلاح و بازسازی شد.

نیکداد توضیح داد: در مجموع طی ۱۱ ماهه سال جاری در ۱۶ روستای استان همدان پروژه های فعال مرتبط با توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در دست انجام بوده است.

وی بیان کرد: طی مدت مذکور بیش از ۵۳ کیلومتر توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی روستایی با صرف هشت میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد که این اقدامات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور در ۱۶ روستای پیش گفته استانداردسازی یک هزار و ۶۵۳ فقره کنتور و نصب ۱۳۷کنتور جدید اجرایی شد.

وی همچنین به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آبرسانی در شهرهای استان همدان اشاره کرد وگفت: بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری اصلاح و بازسازی شده است.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده نشت یابی دو هزار و  ۷۰۱مورد انشعاب عملیاتی شد ضمن اینکه در ۹ ماهه  امسال تعویض پنج هزار و ۴۹۴ کنتور نیز به انجام رسید.
 

کد خبر: ۷۴٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha