۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
ثبت ۲۵ تخلف در واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و داروخانه‌های استان سمنان
معاون صمت استان سمنان خبر داد:

ثبت ۲۵ تخلف در واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و داروخانه‌های استان سمنان

سمنان – معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان از ثبت ۲۵ تخلف در واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و داروخانه‌های استان خبر داد و گفت: یک مورد احتکار ماسک و دستکش در بازرسی‌ها ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ واحد عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و داروخانه‌ها در استان مورد بازرسی قرارگرفته است، اظهار داشت: در این مدت ۲۵ تخلف در این واحدها ثبت‌شده است.

وی با اشاره به ثبت یک مورد پرونده احتکار ماسک و دستکش در استان سمنان بیان کرد: ۴۵ بازرس در قالب ۲۲ گروه نظارتی از روند توزیع محصولات بهداشتی در مراکز عرضه این محصولات بازدید کردند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه گران‌فروشی، عدم درج قیمت، ارائه نکردن برگ خرید و احتکار از مهم‌ترین تخلفاتی است که در بازرسی‌های اخیر ثبت‌شده است، افزود: مقابله و برخورد جدی با سودجویان و جلوگیری از گران‌فروشی در دستور کار بازرسان این سازمان قرار دارد.

یحیایی خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها در سراسر استان سمنان در حال اجرا است.

وی گفت: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ سازمان صمت استان سمنان تماس بگیرند و مراتب را به این سامانه تلفنی اطلاع دهند.

کد خبر: ۷٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha