۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
شروط سفرهای نوروزی اعلام شد
توسط سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا؛

شروط سفرهای نوروزی اعلام شد

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر در هتل بتوانیم افراد را تحت نظارت و رعایت پروتکل‌ها اسکان دهیم، بسیار ایمن‌تر از این است که در جاهای دیگری که کنترلی روی آن‌ها وجود ندارد، اسکان داده شوند.

به گزارش بازار، علیرضا رئیسی افزود: سفرها را می‌توان در چهار دسته تقسیم‌بندی کرد؛ یک گروه ممکن است افراد با تور به سفر بروند که از قبل تحت نظارت تور برنامه‌ریزی شده و هتل‌شان و گردش‌هایی که می‌روند، بر اساس برنامه‌ریزی و تحت نظارت خواهد بود که این بحث سازمان گردشگری می‌تواند این‌ها را پوشش دهد.

وی گفت: گروه دوم افرادی هستند که ممکن است برای رزرو هتل و اسکان‌شان با تور هماهنگ کنند، اما با ماشین شخصی یا پرواز و... سفر کنند. این گروه هم قابلیت نظارت و کنترل را دارند.

معاون امور بهداشت وزارت بهداشت گفت: گروه سوم افرادی هستند که خودشان به مسافرت می‌روند و ممکن است به ویلاها و جاهای دیگری روند که تحت نظارت نیست و گروه چهارم هم مسافرت کرده و در محل سفر اقدام به چادر زدن می‌کنند.

رئیسی افزود: می‌توان گروه یک و دو را تحت نظارت و کنترل قرار داد، گروه چهار می‌تواند ممنوع باشند، اما مشکل با گروه سوم باقی می‌ماند که واقعا این گروه خیلی قابل کنترل و نظارت نیست.

کد خبر: ۷۴٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha