۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
۲۰ واحد تولیدی زنجان احیا شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۲۰ واحد تولیدی زنجان احیا شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان از احیای ۲۰ واحد تولیدی استان طی سال جاری خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: یکی از سیاست‌های مسئولان استان زنجان حمایت از تولید و اجرای طرح‌های حمایتی برای جبران صدمات وارده در اثر تحریم‌های بی‌سابقه و شیوع کرونا به اقتصاد است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: هدف از راه اندازی این ستاد  انجام کار عملیاتی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: با پیگیری‌های ستاد و همکاری خوب و موثر سیستم بانکی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان توانستیم تعداد قابل توجهی از واحدها تولیدی که فعالیت آنها پیشتر از این کاملاً متوقف شده بود و دارای شرایط بحرانی بودند، احیا و مجدداً فعالیت تولید خود را آغاز کرده تا بسترهای اشتغال بخشی از نیروی کار جوانان استان فراهم آورده شود.

فغفوری با اشاره به اینکه جلسات ستاد رفع موانع تولید در محل کارخانجات و شرکت‌ها برگزار می‌شود تا مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرند، اضافه کرد: در این زمینه از ظرفیت دستگاه قضایی نیز برای حل مشکلات شرکت‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با همکاری سازمان صمت استان زنجان برای حل مشکل ۹ واحد تولیدی اقدام کرده است، اضافه کرد: از این تعداد پنج واحد تعطیل احیا شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: در مجموع امسال تاکنون بیش از ٢٠ واحد در ستاد تسهیل احیا شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال تعداد این واحدها به ۲۵ مورد برسد.

فغفوری بر لزوم همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه بانک‌ها در احیای واحدهای راکد تاکید کرد و گفت: راه اندازی طرح‌های جدید و در کنار آن احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها می‌باشد و برای محقق شدن آن نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان است.

کد خبر: ۷۴٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha