۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
بازسازی تغذیه مصنوعی «ازندریان» ملایر/ ۳۵۰ متر از دیوار تغذیه مصنوعی اصلاح شد
مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان خبرداد:

بازسازی تغذیه مصنوعی «ازندریان» ملایر/ ۳۵۰ متر از دیوار تغذیه مصنوعی اصلاح شد

همدان - ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اصلاح و بازسازی تغذیه مصنوعی «ازندریان» از لایروبی رودخانه ازندریان خبر داد.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شورای اسلامی شهر ازندریان در جلسه ای با معاون سیاسی،امنیتی استاندار همدان درخواست خود را در خصوص لایروبی رودخانه ازندریان و مرمت و بازسازی تغذیه مصنوعی مطرح کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ادامه داد: بخشی از لایروبی رودخانه  ازندریان از محل اعتبارات متمرکز لایروبی رودخانه ها سال جاری شهرستان ملایر که ۵۰۰ میلیون تومان است، تامین خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه تغذیه مصنوعی ازندریان نیز بر روی این رودخانه اجرا شده است، گفت: سال قبل بخش عمده‌ای از عملیات بازسازی تغیه مصنوعی با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار انجام و حدود ۳۵۰ متر از دیوار تغذیه مصنوعی اصلاح شده است.

وی افزود: در بستر رودخانه ازندریان که از شهر ازندریان می‌گذرد و به سمت پایین دست جریان می یابد دو بند احداث شده که در حوضچه اول رسوبگذاری انجام می‌شود و در حوضچه دوم بستر رودخانه از آب تغذیه شده و این موضوع سبب تغذیه مصنوعی در منطقه می شود.

ستوده گفت: احداث بند جدید نیازمند مطالعه و اقدامات کارشناسی است و تا مشخص شدن نتایج مطالعات نمی‌توان درباره آن تصمیمی اتخاذ کرد.

وی ادامه داد: این موضوع همچنین نیازمند دریافت اعتبارات است که با اختصاص این اعتبارات از سوی فرمانداری ملایر مطالعات توسعه تغذیه مصنوعی آغاز خواهد شد، اما انجام اصلاحات و بازسازی سال گذشته انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان اعلام کرد: این بندها سیلاب سال گذشته و بارندگی‌های سالجاری را کنترل کردند ضمن اینکه حدود دو میلیون مترمکعب از آب جاری را به منابع آب زیرزمینی تغذیه می کنند.

کد خبر: ۷۴٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha