۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان منابع درآمدی زنجان است/ احیای ۲ هزار شغل
در گفت‌وگو با بازار اعلام شد؛

۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان منابع درآمدی زنجان است/ احیای ۲ هزار شغل

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه دو هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان منابع درآمدی استان است، گفت: پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز مصارف استان بوده است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جهش تولید نقشه راه صادرات در استان زنجان تهیه شده است، گفت: از اول سالجاری تهیه این نقشه در دستور کار جدی قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیاز به مدیریت متمرکز دارد،اظهار کرد: باید از هر گونه شعار جلوگیری کرده  و به صورت عملیاتی شعار سال محقق شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان تنها استانی است که نرخ تنظیم بازار در خصوص قیمت گوشت مرغ را حفظ کرده است،گفت: در حال حاضر هم قیمت گوشت مرغ در این استان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و پایین تر از سایر استانها است. 

حقیقی با بیان اینکه  استان زنجان در خصوص مالیات مازاد رتبه برتر کشوری را دارد،تاکید کرد: طی ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۱۲ درصد تحقق مالیات مازاد در استان بوده است و بیشترین مالیاتی هم که در استان زنجان گرفته شده از شرکتهای خصوصی بوده است. 

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان  منابع درآمدی استان زنجان است،گفت: پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هم مصارف استان بوده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در خصوص مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان زنجان رتبه برتر کشوری را دارد،گفت: دستگاههای خدمات رسان در مواقع بحران فعالیت بسیار خوبی دارند. 

حقیقی با بیان اینکه طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است،ابراز داشت: از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده و بیش از دو هزار شغل احیاء شده است. 

وی افزود: تا پایان سال هم احیای ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان هم در دستور کار است.

کد خبر: ۷۴٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha