۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
معرفی ۲۰۳ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن به بانک برای افتتاح حساب
عضو هیات مدیره بانک مسکن خبر داد

معرفی ۲۰۳ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن به بانک برای افتتاح حساب

علمداری، عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام معرفی ۲۰۲ هزار و ۹۵۷ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن به بانک از واریز وجوه اولیه طرح اقدام ملی مسکن توسط ۱۴۱ هزار و ۲۶۶ متقاضی خبر داد و مبلغ آن را ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب، واریز وجوه اولیه و انعقاد قراردادهای طرح اقدام ملی مسکن  و معرفی متقاضیان به پروژه های طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۲ هزار و ۹۵۷ نفر پذیرفته شده نهایی طرح اقدام ملی مسکن برای معرفی به پروژه‌های اقدام ملی مسکن به بانک معرفی شده‌اند از واریز وجوه اولیه توسط ۱۴۱ هزار و ۲۶۶ متقاضی طبق تازه‌ترین آمار خبر داد.

علمداری گفت: از محل واریز وجوه اولیه ۱۴۱ هزار و ۲۶۶ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۵۶۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌ها تزریق شده است.

به گفته وی، تاکنون ۴۱۰ پروژه معادل ۲۷ هزار و ۱۲۴ واحد به بانک معرفی شده است و ۷۵ پروژه معادل ۲ هزار و ۳۹۵ واحد مسکونی در دفترخانه‌ها آماده امضای قرارداد هستند. همچنین، ۷۱ قرارداد معادل ۶ هزار و ۷۳۴ واحد به امضا رسیده که برای آن تعداد نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

کد خبر: ۷۴٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha