۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
هشدار زرد دمایی هواشناسی اصفهان/ دما ۱۲ درجه کاهش می‌یابد
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

هشدار زرد دمایی هواشناسی اصفهان/ دما ۱۲ درجه کاهش می‌یابد

اصفهان- سیدان، رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا در اصفهان ۱۲ درجه کاهش می‌یابد و در این زمینه هواشناسی هشدار زرد صادر کرده است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که سامانه بارشی از فردا وارد استان اصفهان می‌شود.

بارش برف و باران در اصفهان
وی با بیان اینکه با ورود این سامانه شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید و نسبتا شدید هستیم، ابراز داشت: برای فردا طوفان لحظه‌ای در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود و شرق و شمال شرق این طوفان همراه با گرد و خاک خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه در استان اصفهان بارش‌هایی را خواهد داشت، اضافه کرد: این سامانه در غرب و جنوب استان بارش برف و باران را به همراه دارد ضمن اینکه در دیگر مناطق استان نیز بارشهای پراکنده را داریم.

سامانه بارشی پنجشنبه از اصفهان خارج می‌شود
وی با بیان اینکه سامانه بارشی از عصر روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود، اضافه کرد: با خروج این سامانه کاهش هفت تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان پیش بینی می‌شود.

سیدان تصریح کرد: برای این امر هواشناسی استان اصفهان هشدار زرد دمایی را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه با کاهش دما احتمال سرمازدگی برای شکوفه های تازه درختان و سبزیجات یخ وجود دارد، ادامه داد: کشاورزان باید به این امر توجه داشته باشند.

کد خبر: ۷۴٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha