۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
گزارش عملکرد هزینه‌کرد یک میلیارد یورویی ستاد مقابله با کرونا ارائه شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

گزارش عملکرد هزینه‌کرد یک میلیارد یورویی ستاد مقابله با کرونا ارائه شود

پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار ارائه گزارش شفافی از هزینه‌کرد یک میلیارد یورویی ستاد مقابله با کرونا از سوی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس سفری که وزیر راه به منطقه داشته، لازم است هر چه سریعتر در صدور مجوز مرکز لجستیک بندر خشکی تسریع صورت گیرد به خصوص که مرکز استان کرمان ظرفیت‌های اقتصادی لازم از جمله خطوط ریلی، جاده‌ای و هوایی را برای کمک به اقتصاد کشور دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان با تأکید بر ارائه گزارش عملکرد ستاد مقابله با کرونا در حوزه منابع مالی ادامه داد: با مجوز رهبر معظم انقلاب، یک میلیارد یورو به این ستاد اختصاص یافت که مشخص نیست به چه شکل هزینه شده است لذا لازم است رئیس جمهور به صورت شفاف هزینه‌کرد این مبلغ را گزارش کند.

وی افزود: همچنین لازم است نسبت به تعیین تکلیف قرارداد پرستاران و کادر درمان که در این مدت جان خود را به خطر انداخته‌اند، اقدام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب شرب کرمان خاطر نشان کرد: کرمان از دو سال قبل با تنش آبی مواجه است که در این خصوص مذاکره صورت گرفت و قرار شد از خلیج فارس آب به کرمان اختصاص یابد که شرکت‌هایی نیز موافقت کردند اما معاونان وزارت نیرو کارشکنی می‌کنند که لازم است حقوق اولیه مردم برای تأمین آب شرب هر چه سریعتر لحاظ شود.

کد خبر: ۷۴٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha