۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست
فرماندار همدان:

وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست

همدان - فرماندار همدان بابیان اینکه وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست، گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی همدان باید هر چه سریعتر ساماندهی شود.

محمد علی محمدی در حاشیه برگزاری نشست ویژه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار همدان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار بسیار نابسامان و زیبنده همدان نیست.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه احداث میدان میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است، افزود : به سرانجام رسیدن این طرح ممکن است چند سال به طول بیانجامد که بر همین اساس باید وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

وی بی نظمی، مشکلات ترافیکی، سرقت و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و یادآور شد: میدان بار همدان دارای قدمت چندین ساله در گذشته بعنوان یک پس کرانه بخوبی فعال بوده اما به مرور مشکلات این مجموعه لاینحل باقی مانده و منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

محمدی با بیان اینکه دادستان همدان هم در این خصوص به جد تاکید دارد، افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار توسط شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک تایید شده و پس ار تایید در شورای همتای استان همدان باید در زمان کوتاهی اجرایی شود.

وی خواستار همکاری هیت امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار در راستای اجرای طرح ساماندهی شد و اظهار کرد: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمد زا نیست و تنها بهره مندی مردم از خدمات مطلوب تر و رفع مشکلات موجود مد نظر است.

 محمدی افزود: واحدهای صنفی میدان بار باید طی مدت یک هفته نسبت به مراجعه و خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب همدان اقدام کنند.

کد خبر: ۷۴٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha