۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
اصلاحات دولت در بودجه ۱۴۰۰ عمیق و کافی نیست
عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

اصلاحات دولت در بودجه ۱۴۰۰ عمیق و کافی نیست

عزیزی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس گفت: اصلاحات انجام شده بر روی لایحه بودجه از سوی دولت عمیق و کافی نیست و حتما ما در مجلس با رویکرد و اولویت معیشت، سلامتی، امنیت و اشتغال اصلاحات لازم را به نفع مردم انجام می‌دهیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس، با اشاره به ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از سوی دولت به مجلس گفت:‌ اصلاحات انجام شده بر روی لایحه بودجه از سوی دولت عمیق و کافی نیست و حتما ما در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق با رویکرد و اولویت معیشت، سلامتی، امنیت،  اشتغال و تولید بر روی انجام اصلاحات به نفع مردم متمرکز خواهیم شد.

وی تاکید کرد:‌ تمام توان و تمرکز مجلس این است که بودجه سال ۱۴۰۰ را به سمتی هدایت کند که مشکلات اساسی مردم هدفگذاری شده و امور زیربنایی در حوزه‌های اشتغال، تولید و تامین معیشت مردم فراهم شود.  قطعا باید تمرکز اصلی در تصمیمات مجلس و کمیسیون تلفیق بر همین مبنا باشد.

عزیزی ضمن تاکید براینکه ما اولویت هایی را برای بودجه ۱۴۰۰ در مجلس قائل هستیم، افزود: اولین اولویت معیشت مردم است که نباید تحت هیچ شرایطی دستخوش آسیب شود و قدم بعدی هم سلامت مردم است که در سال آینده باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. حفظ امنیت هم یکی از اولویتهای ماست، ما نیروهای جان برکف و مسلح ثابت قدم و دلسوزی در کشور داریم که نیازمند پشتیبانی و حمایت بیشتری هستند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس تصریح کرد: اولویت دیگر بحث رونق تولید و ایجاد اشتغال است که ارتباط مستقیم با تامین معیشت مردم دارد و باید در این حوزه هم اصلاحات و اقدامات اساسی در لایحه بودجه سال آینده انجام شود.

همچنین، دوشنبه شب (۲۶ بهمن ماه) اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس تقدیم شد که متن کامل آن را می‌توانید در ذیل مشاهده کنید.

متن کامل ماده واحده اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

متن کامل تبصره‌های اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور (رنگ قرمز جملات بیانگر انجام اصلاحات دولت در بودجه است)  

متن کامل جدول مصارف اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

کد خبر: ۷۴٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha