۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
دولت بخشی از اصلاحات مدنظر مجلس را جدی نگرفته است
عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس:

دولت بخشی از اصلاحات مدنظر مجلس را جدی نگرفته است

راستینه، عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس گفت: با توجه به تورم افسارگسیخته سال جاری، انتظار می رفت لایحه بودجه ۱۴۰۰ به نحوی تدوین میشد که فشار بیشتری حاصل نشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی، در خصوص لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ ارائه شده از سوی دولت، گفت: انتظار می‌رفت نواقص و معایب یاد شده در لایحه قبلی اصلاح شود که هنوز بخشی از اصلاحات جدی انجام نشده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شفافیت منابع و مصارف، تورم زا نبودن و همچنین توجه به کسری عملیاتی از جمله نکاتی مد نظر نمایندگان مجلس بود که باید لایحه اصلاحی رعایت میشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تورم افسارگسیخته سال جاری، انتظار می رفت لایحه طوری تدوین میشد که فشار بیشتری حاصل نشود؛ معتقد هستیم علاوه بر تمرکز لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر معیشت مردم، باید در تدوین لایحه طوری عمل میشد تا حمایت های جبرانی برای طبقات محروم خصوصا افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پیش بینی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: منتخبان ملت در قوه مقننه اعتقاد دارند کاهش وابستگی بودجه به نفت و ارائه سازوکار مناسب برای حوزه ارز باید در لایحه اصلاحی ارائه شده از سوی دولت مورد توجه قرار می گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته باید اذعان کرد نمایندگان مجلس اعتقاد دارند دولت نباید بدون برنامه و بودجه باشد از این رو تلاش می کنند تا به دولت کمک شود.

کد خبر: ۷۴٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha