۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کمبود تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه آزاد اروند نداریم
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

کمبود تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه آزاد اروند نداریم

آبادان - معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه به میزان کافی خبر داد.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۴ واحد تولیدی در منطقه آزاد اروند مواد ضدعفونی کننده، شوینده، سفید کننده، ژل ضدعفونی و الکل را تولید می کنند و به میزان کافی در اختیار شهروندان آبادان، خرمشهر و بخشی هم در اختیار دیگر شهرهای استان قرار می دهند.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که در کنار تأمین دیگر مایحتاج عمومی مردم در خصوص مواد شوینده و الکل نیز هیچ کمبودی نداریم، گفت: کلیه مواد شوینده و الکل در واحدهای تولیدی منطقه در حال تولید است و طی فرآیندی که با نظارت ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و دانشکده علوم پزشکی در حال انجام است؛ تحویل از طریق داروخانه ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای  و تعاونی ها به صورت بسته بندی در اوزان مختلف انجام و توزیع می شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: برای مایحتاج اداره جات، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مدارس و سایر کارخانجاتی که پرسنل زیادی دارند نیز این مواد به صورت بسته بندی در حجم بالا تأمین شده و از این لحاظ هیچ مشکلی در سطح منطقه آزاد اروند، نداریم.

موسوی خاطرنشان کرد: در راستای  همکاری با ستاد کنترل و مبارزه با بیماری کرونا در بخش بازرگانی و تنظیم بازار، نظارت مستقیم را با همکاری تمام دستگاه های اجرایی سطح منطقه، انجام خواهیم داد تا شهرواندانمان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: ۲ واحد فعال تولید اکسیژن در منطقه وجود دارد که  طی تدابیر لازم، اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از طریق کپسول هایی در حجم های مختلف تأمین می شود.

کد خبر: ۷٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha