۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از وصول، در صحن بررسی و سپس به تلفیق ارجاع می‌شود
سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از وصول، در صحن بررسی و سپس به تلفیق ارجاع می‌شود

فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، گفت: کلیات لایحه ۱۴۰۰ بعد از وصول در صحن بررسی و در صورت تصویب جهت رسیدگی به جزئیات و موارد اصلاحی دولت، به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسین فرهنگی، با اشاره به نشست هیات رئیسه مجلس، گفت: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که اختلاف نظر در ارتباط با اجرای آزمایشی آن وجود داشت، در این جلسه مورد بحث قرار گرفت لذا مقرر شد مطابق آئین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: بعد از وصول لایحه دولت در مجلس ابتدا کلیات در صحن بررسی و سپس برای رسیدگی به جزئیات، تغییرات و موارد اصلاحی دولت، لایحه به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ ارجاع می شود.

وی اضافه کرد: در صورت تصویب کلیات، لایحه بودجه ۱۴۰۰ بعد از بررسی جزئیات آن در تلفیق، در صحن مورد رسیدگی قرار می گیرد.

فرهنگی یادآور شد: در صورتی که تغییرات لایحه بودجه محدود باشد، کمیسیون تلفیق نیز زمان کمتری را صرف بررسی اصلاحات دولت خواهد کرد البته با توجه به اینکه بررسی کلیات لایحه در کمیسیون تلفیق منتفی می شود لذا زودتر از سقفی که در قانون پیش بینی شده امکان ارائه لایحه از کمیسیون تلفیق بودجه به صحن وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس اخبار واصله لایحه بودجه ۱۴۰۰ امروز در جلسه هیات وزیران بررسی می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان، گفت: این طرح در نشست هفته جاری مجلس بررسی خواهد شد. در صورت تصویب کلیات ارجاع تمام یا برخی مواد به کمیسیون می تواند انجام شود.

کد خبر: ۷۳٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha