۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۵۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تخریب شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

۵۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تخریب شد

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا نیمه نخست امسال ۵۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان، شناسایی و تخریب شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی افزود: در این مدت ۱۰۸ هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی از تغییر کاربری غیرمجاز آزاد و در پنج سال و نیم گذشته ۲ هزار و ۵۹۲ مورد در ارتباط با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی طرح دعوی شده است.

وی اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده ۶۰۶ حکم صادره درباره قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت حدود ۲۵۶ هکتار در اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی نیز اجرایی نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در فاصله زمانی یاد شده همچنین ۶۹۳ مورد تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان به وسعت بیش از ۳۶ هکتار با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغات قلع و قمع شده است.

وی ادامه داد: در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا نیمه نخست سال جاری همچنین با استناد به تبصره یک ماده یک قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات یکهزار و ۷۸۰ مجوز تغییر کاربری مجاز به وسعت حدود ۴۹۱ هکتار در آذربایجان شرقی صادر شده است.

کد خبر: ۷۳٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha