۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
تلاش مضاعف شرکت‌های شهرک‌های صنعتی در جذب بودجه شهرک سازی استان‌ها
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد

تلاش مضاعف شرکت‌های شهرک‌های صنعتی در جذب بودجه شهرک سازی استان‌ها

رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حوزه صنعت اتفاقات خوبی افتاده و شاهد رشد صنعتی در کشور هستیم، گفت: تقاضا برای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی کشور افزایش پیدا کرده و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها هم باید فضا و زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علی رسولیان در نشست بررسی آخرین وضعیت جذب بودجه شهرک سازی شرکت‌های استانی تابعه افزود: این سازمان در راستای تسهیل فضای کسب و کار سرمایه گذاران اختیارات لازم را به استان‌ها تفویض نموده و انتظار دارد با مدیریت مطلوب اختیارات واگذار شده، بسترساز تولید و اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی باشند.

وی اضافه کرد: اگر استانی برای انجام وظایف سازمانی و حل مشکلات متقاضیان با خلاء و کمبود اختیارات برای پیشبرد امور خود مواجه است، پیشنهاد نماید تا پس از بررسی و تصمیم گیری لازم، به استان‌ها واگذار شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به برآیند عملکرد استان‌ها در جذب بودجه شهرک سازی خود تأکید کرد: بر اساس برنامه زمان بندی و با توجه به بودجه اصلاحی ابلاغ شده، همه شرکت‌های استانی باید تلاش کنند تا پایان سال جاری، جذب بودجه‌های خود را مدیریت و در چارچوب بودجه ابلاغی نسبت به احداث، تکمیل، ارتقاء و بازسازی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اقدام نمایند.

رسولیان از مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها خواست برای ارتقاء وضعیت صنعت و توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان خود بیش از پیش تلاش نمایند.

وی با تأکید بر مشارکت و تعامل مناسب با دستگاه‌های خدمات رسان و سازمان‌های همکار استانی ادامه داد: شرکت‌های استانی باید مطابق دستورالعمل‌ها و تفاهم انجام شده با استانداری‌ها، در چارچوب توافق سهم هر استان اقدام نمایند. این سازمان نیز بر اساس شاخص عملکرد هر استان، منابع بیشتری را برای کمک به مناطق محروم و توسعه صنعتی کشور تخصیص خواهد داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به دیدارهای جداگانه خود با نائب رئیس اول و دوم مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با همکاری دولت و مجلس، در سال آینده وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ارتقاء مناسبی پیدا کند.

رسولیان در پایان بر تلاش مضاعف مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در ماه‌های پایانی دولت تأکید کرد و با توجه به روند رو به رشد شاخص‌های صنعت و مقاوم سازی اقتصاد کشور، ایجاد شرایط مناسب، تسهیل و رفع موانع را برای تولید بی دغدغه صنعتگران و کارآفرینان خواستار شد.

کد خبر: ۷۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha